Freitag, 13. Juni 2008

سنجش دوفرهنگ

سنجش دوفرهنگ

در باره ی فرهنگ ایران و باختر زمین من سروده ی خودم را برای شما به نام خاور و باختر فرستادم و من نمی دانم که آیا سروده ی من بدست شما رسیده است یا نه ؟ فرهنگ باختری ها با فرهنگ ما ایرانی ها در پایه و بنیاد پاد( ضد) یکدیگرند باختری ها در کشور پیشرفته ی سرمایه داری زندگی می کنند که همه ی پیوندهای ویژه و ساختار آموزشی و پرورشی و فرهنگی را با خود به دنبال دارد آنها تنها زندگی و ارزش های زندگی را در چیزهای دیگر می نگرند که برای ما هیچگاه و در هیچ دوره ائی پذیرفتنی نیست و نخواهد بود آن چیزی که برای ما پاکیزه می باشد برای آنها بی ارزش می باشد و آن چیزی که برای آنها با ارزش می باشد برای ما نا پاک می با شد این خود نشان می دهد که ما و آنها هماهنگی ساختاری پرورشی و آموزشی یکسان نداشته و نداریم از آنجائیکه من گاه (وقت)بیش از اندازه ندارم به این نوشته فشرده بسنده می کنم تا روزی روزگاری که در این باره بیشتر سخن خواهم گفت

Keine Kommentare: