Mittwoch, 26. November 2008

عایشه و محمد

عایشه و محمد
بخش کوچکی از نوشته من
"زنان از نگاه مردان"
در اینجا سخنی از زن شش 6 ساله محمد تازی-عرب-عایشه را می آوریم ، تا چهره راستین و کودک آزاری و کودک ستیزی جنسی و بچه بازی محمد تازی-عرب- را بهتر بشناسیم. نا گفته نماند که محمد تازی-عرب-خود 53 سال داشت .اگر محمد تازی-عرب- این کار را - زناشوئی یک مرد 53 ساله با دختر 6 ساله را - امروز در کشورهای پیشرفته باختری انجام می داد؛ دادگستری دادگستر باختر زمین محمد تازی-عرب-را برای همیشه در زندان زندانی میکرد تبری در نوشته خود «تاریخ طبری» در این زمینه از زبان عایشه زن 6 ساله محمد 53 ساله تازی -عرب- گزارش می دهد که
"روزی پیغمبر به خانه ی ما آمد. تنی چند از مردان انصار و چند زن با وی بودند. مادرم بیامد، من در ننوئی بودم و باد می خوردم مادرم مرا از ننو پائین آورد و سرپوش مرا بیاورد صورتم را با آب بشست، آنگاه مرا کشید وبرد و چون به نزدیک در رسیدم ،مرا نگهداشت تا کمی آرام شدم .آنگاه به درون رفتم، پیغمبر خدا در اطاق ما بر تختی نشسته بود ومرا کنار او نشانید و گفت این خانواده  توست ؛خدا آنها را به تو مبارک کناد و ترا به آنها مبارک کناد و مردم و زنان برفتند و پیغمبر در خانه ام با من زفاف کرد ؛ نه شتری کشتند نه بُزی سربریدند ؛ من آنوقت هفت 7 سا ل داشتم.". نگاه کنید به تاریخ طبری ، پوشینه -جلد- چهارم، برگ 1292 چاپ پنجم برگردان از ابوالقاسم پاینده

Keine Kommentare: