Montag, 9. März 2009

تیر باران فرهنگی

پاسخ به نوشته ی برزخ
تیر باران فرهنگی
پیش از آنکه من به نام ی (بعنوان) یک خواننده نوشته ی شما را بخوانم از شما بنام ی (بعنوان ی) نویسنده چشم داشت (انتظار) داشتم و دارم که شما در باره چه چیزی خواستید و می خواهید سخن بگوئید ؟ و هم از این روی است که من از شما خواهش می کنم یک بار دیگر نوشته ی خودتان را که من در پائین می آورم بخوانید تا که بدانید که براستی شما چه چیزی می خواهید بگوئید و در باره ی چه چیزی می خواستید سخن بگوئید ؟
نخست نوشته ی شما :
"

سلام
من هم از این اخوندها متنفرم ولی شما هم کاملا گند زدید به حرکت ما. این را هم بدون کاوه هر کی بود تو نیسی حتی نباید اسمشم به زبونه خود فروختت بیاری چون کاوه مرد بود ولی تو نون به نرخ روز خور
شما هم دسگ دستاموزی هستید مثل همین اخوندها.شما هم ایران را به پول فروختید.احمق معنی مبارزه را میدونی چیه؟ همه شما سگهایی هستید که استعمار پیر برای شیر خفته دنیا ایران پرورش داده.پس خودت و نسل حرامت را به ما نچسبون
برزخ
"
شما نوشتید که :
"
شما از آخوند ها بیزارید
"
خوب این خود یک گام به پیش می باشد اگر شما راستی ها (حقایق) را گفته باشید ؟
شما نوشتید که :
"
شما هم گند زدید
"
خواننده ی این واژه ها می خواهد بداند برای چی ؟
شما نوشتید که :
"
کاوه هر که بود شما نیستید
"
آیا کسی به شما گفته است که کاوه دوم می باشد ؟
شما نوشتید که :
"
شما سگ دست آموز هستید
"
خواننده از شما می پرسد که چرا گردانندگان ی تارنمای کاوه از دیدگاه ی شما سگ دست آموز هستند ؟
شما نوشتید که :
"
شما ایران را فروختید
"
ایران که در دست ی آخوندها می باشد چگونه است که کارکنان ی تارنمای کاوه توانستند که ایران را به پول بفروشند ؟
شما نوشتید که :
"
احمق معنی مبارزه را میدونی چیه ؟
"
شما خردورز بزرگ ی سده ی بیست و یکم 21 به ما بی دانشان بیاموزید که چم ی (معنی) پیکارکردن چیست تا ما بی خردان از شما آموزش ببینیم ؟
شما نوشتید که :
"
شما سگهائی هستید که استعمار پیر برای شیر خفته دنیا ایران پرورش داده
"
من اینگونه از نوشته ی شما برداشت کردم که شما ایران را به شیر خفته ائی سنجش (مقایسه) می کنید که سگ های دست آموز بیگانگان کوشش می کنند که آخوندها را از فرمانروائی بر مردم ی بی گناه و بی پناه ی ایران به زیر بکشند این وات ها (جملات) با وات های (جملات ی) آغازین شما ناسازگاراست شما اینگونه ناسازگاری ها (تناقضات) را چگونه می توانید به ما بی دانشان بازگو کنید (شرح دهید) ؟
شما نوشتید که :
"
خودت و نسل حرامت را به ما نچسبون
"
شما که از پشت ی (نسل) پاک زادگان (حلال زادگان) هستید به ما بی دانشان بگوئید که چرا دیگران به گفته ی شما از پشت ی (نسل) ناپاک زادگان
(حرام زادگان) هستند و کی واز برای چی کوشش می کند که خودش را به شما بچسباند ؟ شما چند واژه ائی بنویسید که شما چه جایگاه و پایگاهی در سده ی بیست و یکم 21 دارید که دیگران نبایستی خودشان را به شما بچسبانند ؟
کوشش کنید که در آینده از چیزی سخن بگوئید که از آن آگاهی داشته باشید من به خودم هرگز این پروانه (اجازه) را نمی دهم درباره ی چیزی سخن بگویم که از آن چیز آگاهی ندارم
مهرورزیده همواره کوشش کنید که انسان ها را بدون دادگاه و دادرسی تیرباران ی فرهنگی نکنید بدترین مردمان کسانی هستند که انسان ها را نخست تیرباران می کنند و آنگاه کوشش و پژوهش می کنند که این بخت برگشته برای چی و به چه انگیزه ائی تیرباران شده است ؟ کاری که آخوند های تازی پرست (عرب پرست) بارها و بارها در میهن ی ما ایران انجام دادند
شما شوربختانه از دیدگاه ی من به بیماری اسلام و اسلام زدگی دچار هستید که این بیماری ناگزیر تنها وتنها با پیکار فرهنگی - که شما از آن بیزار هستید - درمان خواهد شد
نیما

Keine Kommentare: